Marketingul Online – o provocare pentru orice business?!

In ziua de astazi consumatorii se bazeaza mai mult pe mediul online pentru a identifica afacerile locale de la care sa achizitioneze produse sau servicii, motiv pentru care marketingul on-line a devenit o prioritate pentru toate business-urile.

In urma unui research realizat pentru unul dintre clientii nostri, am hotarat sa punem la punct o colecție cu cele mai eficiente tehnici de marketing online. De la cele mai bune practici ale promovarii de tip search advertising pana la tactici de social media, acestea sunt sfaturi de care orice administrator de business ar trebui sa țină cont.

Tehnici pentru Search Advertising:

1. Formatul anuntului de tip text. Nu toate anunțurile de tip text au un numar predefinit de caractere. Motoarele de cautare (Bing, Yahoo si Google) au formate preferentiale pentru anunturile de tip text, asa ca incercati sa identificati si sa respectati regulile specifice fiecaruia inainte de a derula campania de promovare.

2. Includeti cuvinte targetate in anunt. Folositi cuvinte cheie in titlul si continutul anuntului care se potrivesc sau sunt strans legate de cuvintele cheie pentru care licitati. In acest fel business-ul dumneavoastra va aparea in rezultatele Google pentru cuvintele respective.

3. Optimizati URL-ul din anunt. Anunturile de tip text au o adresa URL cu un scop extrem de important. Asigurați-va ca adresa URL este relevanta pentru produsul sau serviciul pe care il promovati.

4. Scrieti un text de tip call to action. Spuneti-le consumatorilor care vad anuntul-text ce asteptari aveti de la ei (sa solicite o estimare gratuita sau sa descarce un cupon) astfel incat sa fie mult mai dispusi sa acceseze site-ul dvs.

5. Folositi un call tracking number. Daca folositi in cadrul anuntului o extensie de tip click-to-call, asigurati-va ca folositi un tracking number pentru a identifica toate apelurile care vin de la anunturi si pentru a masura rezultatele campaniei de search advertising.

6. NU includeti numele business-ului dumneavostra in titlul anuntului. Titlurile au un numar limitat de caractere. Incercați pe cat posibil sa nu il epuizati cu mentionarea denumirii business-ului dumneavoastra. Puteti in schimb sa includeti denumirea afacerii dumneavoastră in URL-ul anuntului si sa folositi titlul pentru un continut mult mai important.

7. Folositi majuscule. Scrierea cu majuscule este printre cele mai bune practici pentru anunturi. Incercati in schimb sa nu exagerati cu folosirea ei.

8. Includeti semnele de punctuatie potrivite. Folosirea semnelor de punctuatie adecvate intr-un anunț este obligatorie atat in interiorul cat și la sfârșitul anuntului pentru a adresa o intrebare sau pentru o evidentia o idee.

9. NU folositi abrevieri necunoscute. Sunt multe alte posibilitati de a ajusta textul astfel incat sa nu depaseasca limita maxima de caractere impusa. Incercati sa nu folosiți abrevierile pe care doar dumneavoastra le-ați putea cunoaște.

10. NU folositi termeni inregistrati. Puteti folosi termeni inregistrati doar daca sunt relevanti pentru anuntul dumneavoastra si dacă aveti drepturi asupra lor.

Sa recapitulam:

marketing online

Sursa: www.aabacosmallbusiness.com

Your thoughts, please

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *