Site-ul tau este online.

Ai deja un site pentru business-ul tau. Foarte bine. Dar atat?! Cum reusesti sa generezi trafic pe site, sa imbunatatesti pozitia site-ului in motoarele de cautare si sa aduci mai multi clienti? Din pacate site-ul nu poate sa le faca pe toate de unul singur – sigur, este acolo in momentul in care cineva cauta exact denumirea business-ului tau dar nu te va ajuta in mod direct sa aduci mai multi clienti sau sa schimbi pozitia in motoarele de cautare.

Mentionam 10 aspecte pe care trebuie sa le pui la punct si motivele aferente:

Actualizeaza constant site-ul: cum site-ul este printre cele mai importante mijloace folosite de marketeri pentru a promova orice business, acesta trebuie sa fie in permanenta updatat atat in ceea ce priveste continutul (text, imagini, video) cat si design-ul. Ambele aspecte sunt extrem de importante pentru utilizatori dar de cele mai multe ori design-ul este cel care capteaza atentia acestora; motiv pentru care acesta trebuie sa respecte standardele web care se schimba destul de frecvent.

Site-ul trebuie sa fie Mobile Friendly: avand in vedere faptul ca utilizatorii acestui secol sunt fani impatimiti ai smartphone-urilor, circa 80% din cautarile facute de pe telefoanele mobile se finalizeaza cu o achizitie. Orice client este important pentru business-ul tau deci de ce nu ai vrea ca business-ul tau sa fie accesibil pentru 80% dintre utilizatori?! Ofera-le clientilor tai confortul de care au nevoie pentru a face o achizitie prin dezvoltarea site-ului si pe partea de mobile.

Completeaza si optimizeaza informatiile de tip meta: nu este suficient sa ai un site care sa te reprezinte in mediul online. Un site facut fara optimizarea SEO este de cele mai multe ori aproape inutil pentru business-ul tau. Asigura-te ca informatiile de tip meta sunt optimizate pentru motoarele de cautare astfel incat site-ul tau sa se bucure de o optimizare SEO care sa-l ajute sa se pozitioneze cat mai sus in Google si care sa iti aducă clienti/utilizatori bine informati cu privire la produsele sau serviciile pe care le oferi.

Creeaza si publica articole pe blog: daca esti interesat de o informare constanta atunci blog-ul si business-ul tau ar trebui sa fie doi factori inter-dependenti. Crearea si mentinerea unui blog de tip business poate sa imbunatateasca in primul rand optimizarea SEO. Trebuie sa ai in vedere faptul ca un blog constituie de cele mai multe ori un factor distinctiv atunci cand vine vorba de concurenta. Publicarea articolelor pe blog in mod constant denota o implicare activa din partea firmei si in acelasi timp o modalitate de a transmite cunostintele acumulate in anii de activitate.

Optimizeaza site-ul pentru cautarile locale: in cazul in care afacerea ta este localizata in partea de sud a tarii este indicat sa iti optimizezi site-ul pentru orasele din sud. In cazul in care site-ul tau este optimizat pentru partea de nord a tarii, cel mai probabil vei pierde clientii care cauta produse sau servicii din partea de sud. Pentru o conversie cat mai buna este obligatoriu sa incluzi pe site numarul de telefon si adresa astfel incat business-ul tau sa fie cat mai accesibil pentru utilizatori.

Trimite cu regularitate newslettere pe e-mail: email marketingul s-a dovedit a fi printre cele mai eficiente metode de directionare a utilizatorilor pe site. Newsletter-ele directioneaza utilizatorii pe landing pages, pagini de produse/ servicii sau pe paginile din blog si vor aduce mereu trafic pe site. Acest trafic poate genera comentarii sau share-uri pe retelele de socializare, metode extrem de importante in pozitionarea site-ului pe motoarele de cautare.

Distribuie continut relevant pe retelele de socializare: de fiecare data cand creezi un continut trebuie sa folosesti retelele de socializare pentru a distribui continutul followerilor dar si pentru a genera mai mult trafic pe site.
Retelele de socializare sunt extrem de utile in acest caz pentru ca reusesti sa atragi mai multe persoane care sa urmareasca activitatea business-ului tau dar si pentru ca site-ul urca treptat in motoarele de cautare.

Fii prezent pe live chat: pentru ca este cea mai buna strategie de a genera lead-uri. Utilizatorii nu sunt dispusi mereu sa astepte raspunsurile la intrebari intr-un email si multi dintre ei evita sa vorbeasca la telefon, motiv pentru care live chat-ul este compromisul perfect.

Verifica traficul pe site cu Google Analytics:
Scopul general este sa analizezi site-ul pentru a vedea daca iti indeplinesti obiectivele propuse. Google Analytics este un instrument foarte puternic atunci cand vine vorba de analiza si monitorizarea traficului pe site. Fara a analiza rezultatele, nu ai cum sa stii cine iti viziteaza site-ul sau sa ajungi sa cunosti comportamentul vizitatorilor. Folosirea tool-ului Google Analytics reprezinta o modalitate foarte buna de a-ti ajuta business-ul sa creasca si sa se extinda.

Asigura-te de calitatea serviciului de hosting: trebuie sa tii cont de faptul ca informatiile de pe site ar putea oricand sa fie piratate si daca acest lucru s-ar intampla, ai avea de suferit prin pierderea clientilor. Este obligatoriu sa ai o companie de hosting care prezinta incredere si siguranta pentru a nu fi luat prin surprindere de hackeri.
Este de asemenea foarte important ca sistemul de manangement de continut sa fie in permanenta actualizat pentru a preintampina un eventual atac al hackerilor.

Site-ul tau este vital pentru mediul online. De ce sa nu-l faci cum trebuie din prima?!

Surse: www.aabacosmallbusiness.com, www.littlejackmarketing.com, www.precedentdesigns.com, www.entrepreneur.com

Your thoughts, please

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *