optimizare SEO

Optimizare SEO on-site

Venim in intampinarea clientilor cu servicii de optimizare SEO on-site si on-page

Optimizarea SEO on-site se referă la acțiunile de optimizare aduse paginii web, codului sursă ori structurii și design-ului acesteia, cu scopul de a deveni cât mai atractivă pentru vizitatori.
Mulți experți SEO consideră că această variantă este calea cea mai bună pentru a aduce un plus de popularitate pentru website-urile nou create, care trebuie să urce rapid în clasamentul motoarelor de căutare.

Printre strategiile de optimizare SEO on-site se numără: îmbunătățirea vitezei de încărcare a site-ului, prelucrarea imaginilor, scrierea cu atenție a titlurilor și a descrierilor, eliminarea erorilor, optimizarea structurii

de adrese URL și de legături interne, folosirea unui sitemap, folosirea în text a etichetelor h1, h2, h3, etc.
Ca un rezumat, optimizarea SEO on-site are drept scop principal îmbunătățirea experienței vizitatorilor pe un anumit site. Un vizitator mulțumit înseamnă trafic crescut și vânzări mai mari, mai ales în cazul magazinelor online.

Așadar, poate cel mai bun sfat pentru o strategie bună de optimizare SEO on-site este crearea de conținut relevant și de calitate, un conținut care prezintă interes pentru utilizatorii de internet, și mai puțin pentru a satisface cerințele motoarelor de căutare.

În continuare, referindu-ne la optimizare SEO în general, practicile din acest domeniu din ce în ce mai cunoscut și practicat și la noi în țară se împart în trei categorii, în funcție de „moralitatea” acțiunilor folosite, astfel:

  • SEO „Black Hat” – se referă la cazul în care singurul scop al promovării unui site este un page rank cât mai bun, fără ca pagina respectivă să aibă neapărat și conținut de calitate. Practic, se manipulează percepția motoarelor de căutare prin folosirea excesivă a unor acțiuni SEO.
  • SEO „Grey Hat” – atunci când, în general, sunt adoptate practici agreate de motoarele de căutare, dar și unele ușor îndoielnice, care în timp ar putea fi sancționate.
  • SEO „White Hat” – atunci când promovarea unui site corespunde politicilor motoarelor de căutare și se axează mai mult pe îmbunătățirea experienței vizitatorilor decât pe o poziționare mai bună în rezulatele căutărilor. Această metodă este cea mai indicată.

Optimizare SEO off-site


Aveți nevoie de servicii SEO off-site? Noi vă punem la dispoziție cea mai bună ofertă!


Accesibilitate


Optimizează-ți site-ul în așa fel încât să poată fi folosit și de persoane cu diverse dizabilități