SEO onsite
Noțiunea de optimizare SEO și practicile aferente s-au dezvoltat începând din anii `90, odată cu „explozia” ultra-rapidă a mediului online. Optimizarea SEO on-site și on-page are drept scop principal îmbunătățirea experienței vizitatorilor pe un anumit site. Un vizitator mulțumit înseamnă trafic crescut și vânzări mai mari, mai ales în cazul magazinelor online.
Vezi detalii
SEO offsite
Pentru a afla ce înseamnă exact SEO on-site (sau on-page) și off-page și cum poate acesta să influențeze evoluția unei afaceri online trebuie mai întâi să aruncăm o privire asupra conceptului general de Search Engine Optimization. Ulterior, conceptul de optimizare SEO a început să se dezvolte din ce în ce mai mult, în încercarea de a ține pasul cu schimbările tot mai rapide din domeniu.
Vezi detalii
Accesibilitate
Acest schimb de informații este extrem de benefic atât pentru beneficiar, cât și pentru noi, pentru că ne permite să înțelegem și chiar să anticipăm nevoile beneficiarului, fiind astfel capabili să venim în întâmpinarea nevoilor sale cu soluții personalizate. Rezultatul final este o platformă care depășește cerințele inițiale, fiind perfectă pentru scopul ei.
Vezi detalii